• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру

08 травня 2025, 08:32

  • Апарат
Гаряча Лінія (7)

Протягом минулого тижня мешканці Полтавщини активно зверталися за допомогою для вирішення своїх життєвих проблем та повсякденних ситуацій. Фахівцями центру отримано майже 100 дзвінків, у тому числі кожний сьомий від внутрішньо переміщених осіб.

Тематика соціального захисту населення залишається наймасовішою – кожне третє звернення. Як і минулого тижня більшість з них становлять два блоки підпитань: матеріальна підтримка та соціальні виплати. Разом – 70 відсотків. Зокрема, дещо зросла активність отримувачів державних соціальних допомог у зв’язку з певною затримкою з надходженням коштів – 27 заяв від мешканців громад та осіб зі статусом ВПО. З проханнями про грошову та гуманітарну підтримку зафіксовано 16 повідомлень.

Також, у цьому блоці є прохання про влаштування до будинку-інтернату та забезпечення засобами реабілітації.

Питань ЖКГ надійшло 26. Переважаючих проблемних напрямків не було. Усі вони розподілені більш-менш рівномірно між традиційними сферами: нарікання на надання комунальних послуг – електро-, газо- і водопостачання. Також, фіксуються окремі випадки протиріч з надавачами послуг щодо нарахованої  заборгованості, насамперед, за електроенергію та газ. 

Серед іншого, реєструвалися звернення щодо сфери охорони здоров’я – 9, завершення процесів декомунізації в громадах області – 5 тощо.

Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької, Гадяцької та Щербанівської ТГ.   

Із 132 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.

За результатами опрацювання порушених питань більше 120 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями.  Практично кожне десяте звернення було вирішено позитивно. Зафіксовано чотири подяки.

Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot  

Поділитись

Теги

громади
гаряча лінія
обласний колцентр

Новина за темою

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
08/05/2025
22 травня на Полтавщині проводитимуть навчальні стрільби
08/05/2025
Протидія вербуванню дітей ворогом під час літніх канікул – у фокусі освітньої спільноти Полтавщини
08/05/2025

Останні новини

Більше новин
Тиждень Відкритого Уряду: у Полтавській ОВА провели діалогову зустріч зі студентами Тиждень Відкритого Уряду: у Полтавській ОВА провели діалогову зустріч зі студентами
22/05/2025
130 підприємств Полтавщини отримали гранти у межах програми «Власна справа»
22/05/2025
Сучасний і надійний супутник вебпорталу – мобільний застосунок «Пенсійний фонд»
22/05/2025
4,5 тисяч жителів Полтавщини знайшли роботу за сприяння Полтавського обласного центру зайнятості
22/05/2025
на Полтавщині відбудеться «Кубок АкТИвних»
22/05/2025
24 травня у Полтаві буде перекритий рух транспорту через «Забіг Незламності»
22/05/2025
Відбувся показ моновистави «Рожеві гвоздики або ми тут тимчасово»
22/05/2025
Представники громад Полтавщини запозичували досвід Київщини з розвитку сімейно орієнтованих соцпослуг
22/05/2025
Грантова програма для молоді 14-25 років від ЮНІСЕФ Україна
22/05/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту