• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

У липні обласним контактним центром опрацьовано майже 700 звернень

11 серпня 2025, 09:33

  • Апарат
Телефон (10)

Гарячі лінії контакт-центру Полтавської ОВА продовжують функціонувати безперервно. В цілодобовому режимі забезпечено прийняття дзвінків, реєстрацію звернень та надання інформації.

За результатами роботи у липні на гарячі лінії надійшло 529 дзвінків, кожний восьмий – від внутрішньо переміщених осіб. 16 звернень отримано з питань рекрутингу та від родин мобілізованих захисників і захисниць. Ще 10 – через чат-бот.

Загалом було зареєстровано 680 заяв і скарг. Тематика порушених питань залишається незмінною: кожне четверте – комунальні, кожне шосте – соціальні.

Зокрема, 190 заявників зареєстрували заяви з питань ЖКГ. Найбільш масовими були нарікання на відсутність послуги електропостачання – більше 70. Скарги на нараховану заборгованість за компослуги висловили більше 20 заявників.  Не втрачали актуальності запити щодо ремонту будинків, ліфтів та прибудинкових територій – також більше 20.

Серед соціального блоку питань переважали запити про гуманітарну і грошову допомогу – кожне третє звернення. Неодноразово фіксувалися прохання допомогти з влаштуванням до інтернатних закладів для осіб похилого віку, санаторно-курортним лікуванням, оформленням пільг, статусів тощо.

Кожне десяте звернення стосувалося завершення процесів декомунізації в області, зокрема, щодо видалення елементів радянської символіки – 51, перейменування вулиць – 9 та застосування державної мови – 3.

Лідером за кількістю звернень залишилася Полтавська громада – майже кожне третє повідомлення. Також, активними були жителі Кременчуцької, Миргородської, Лубенської та Гадяцької ТГ.

За результатами розгляду звернень опрацьовано більше 600 раніше отриманих заяв та скарг. Заявникам надіслано письмові відповіді з ґрунтовними роз’ясненнями. Кожне сьоме питання вирішено позитивно. Зафіксовано 7 подяк.

Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на  гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230 (цілодобово, безкоштовно).

Також, є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot    

Поділитись

Теги

обласний колцентр
громади
чат-бот
Полтавщина

Новина за темою

У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
11/08/2025
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
11/08/2025
У Полтавській ОВА продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру
11/08/2025

Останні новини

Більше новин
На Полтавщині провели навчання щодо алгоритму дій у разі надзвичайних ситуацій На Полтавщині провели навчання щодо алгоритму дій у разі надзвичайних ситуацій
13/08/2025
На Полтавщині 95% закладів загальної середньої освіти забезпечені укриттями
13/08/2025
Володимир Когут зустрівся з авторами збірки литовських казок
13/08/2025
«Рух без бар’єрів» – дайджест новин
13/08/2025
Це непросто, але важливо: як спонукати ветеранів та ветеранок звернутися за психологічною підтримкою
13/08/2025
У Кременчуці запрацювала нова мобільна реабілітаційна команда Українського Червоного Хреста
13/08/2025
Освіта дітей з особливими освітніми потребами: нові можливості й перспективи
13/08/2025
Юлія Свириденко: Грант на відновлення бізнесу, пошкодженого війною, – можна оформити через портал Дія
13/08/2025
Корисні новини від команди NAZOVNI для виробників Полтавщини: відкриття нових можливостей для українських експортерів у Нігерії
13/08/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту