31 жовтня 2025, 10:00
 
                                ПНПУ імені В.Г. Короленка
23–26 жовтня 2025 р. у Державному вищому навчальному закладі «Ужгородський національний університет» відбулася ІІІ Міжнародна науково-практична конференція проректорів із наукової роботи закладів вищої освіти України на тему: «Євроінтеграція української науки: проблеми та виклики». Організаторами заходу виступили Ужгородський національний університет та Центр українсько-європейського наукового співробітництва.
У конференції взяли участь представники Міністерства освіти і науки України, Міністерства внутрішніх справ України, Національної академії педагогічних наук України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій, а також понад 60 проректорів із наукової роботи провідних університетів нашої держави.
Захід відкрив Іван Миронюк, доктор медичних наук, професор, проректор із наукової роботи Ужгородського національного університету, який наголосив, що головним завданням конференції є формування єдиного наукового простору України у контексті європейських стандартів розвитку науки і освіти.
Серед учасників від Міністерства освіти і науки України виступили: Сергій Таран, кандидат економічних наук, начальник відділу директорату розвитку науки МОН України; Єгор Назимко, доктор юридичних наук, професор, заступник директора Департаменту освіти, науки та спорту МВС України (у співпраці з МОН); Олег Тарасенко, доктор юридичних наук, професор, заслужений юрист України, проректор Національної академії внутрішніх справ, який представив позицію академічної спільноти щодо євроінтеграційних реформ у сфері вищої освіти.
Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка представив доктор педагогічних наук, професор, проректор із наукової роботи Василь Фазан, який виступив із доповіддю «Особливості освіти в складних цивілізаційних викликах».
У своєму виступі професор акцентував увагу на тому, що сучасна педагогічна освіта має стати ключовою ланкою у формуванні духовної, культурної та інтелектуальної стійкості суспільства. Освіта в умовах війни й глобальних трансформацій, на його думку, потребує системного оновлення змісту, форм і методів підготовки майбутніх педагогів. Доповідь викликала жвавий інтерес серед учасників та стала частиною панельного обговорення, присвяченого проблемам модернізації освітнього простору України в умовах євроінтеграції.
У межах конференції також відбулися виступи провідних науковців із питань розвитку наукової інфраструктури, інтеграції українських університетів до європейського освітнього простору, використання штучного інтелекту в освіті. Важливу увагу було приділено створенню безпечного та доброчесного академічного середовища в умовах сучасних викликів.
Участь представника Полтавського національного педагогічного університету у цьому представницькому форумі є підтвердженням активної наукової позиції ПНПУ, спрямованої на розвиток міжуніверситетської співпраці, посилення інтеграції у європейський науково-освітній простір і підвищенню рівня наукової комунікації та формуванню сучасного бачення стратегічного розвитку освіти і науки України.Участь представника Полтавського національного педагогічного університету у цьому представницькому форумі є підтвердженням активної наукової позиції ПНПУ, спрямованої на розвиток міжуніверситетської співпраці, посилення інтеграції у європейський науково-освітній простір і підвищенню рівня наукової комунікації та формуванню сучасного бачення стратегічного розвитку освіти і науки України.
Підпишіться, щоб отримувати листи.