• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна

Порядок приймання звернень від громадян в облдержадміністрації

Приймання  звернень громадян, що надходять до облдержадміністрації поштою, здійснюється централізовано у загальному відділі апарату облдержадміністрації.

 Листи та звернення громадян розконвертовуються  і передаються для розгляду та остаточного вирішення у відділ роботи із зверненнями громадян апарату  облдержадміністрації.

           Усі пропозиції, заяви і скарги, що надійшли або надані власноруч заявником, реєструються у день їх надходження на реєстраційно-контрольних картках відповідного програмного забезпечення діловодства на персональних комп’ютерах у відділі роботи зі зверненнями громадян за адресою: м.Полтава, вул.Соборності, 45, кім.136,137.

При її проведенні реєстраційний індекс пропозиції, заяви, скарги зазначається у реєстраційному штампі.

Реєстраційний індекс складається з початкової літери прізвища заявника, індекса справи  (згідно з номенклатури справ) та порядкового номера пропозиції, заяви, скарги, що надійшла. За вимогою заявника відповідальний працівник відділу роботи зі зверненнями громадян повідомляє йому реєстраційний номер звернення.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту